lv
 

Biežāk uzdotie jautājumi

Zemāk atradīsi mūsu klientu vizbiežāk uzdoto jautājumu un atbilžu kopsavilkumu:

Vai AVEX ir interneta veikals, jeb veikals, kur iespējams doties un apskatīt uz vietas esošo piedāvāto produktu klāstu?

AVEX ir salons Brīvības gatvē 226 K-4, Rīgā, kur šobrīd 3 stāvos ir izvietoti audio produkti no pasaules vadošajiem šīs industrijas pārstāvjiem, ar reālu audio produktu piedāvājumu, kur piedāvātās preces ir iespējams aplūkot, notestēt (ja šāda iespēja ir apstiprināta no mūsu puses), saņemt atbildes uz klienta interesējošajiem jautājumiem, saņemt piedāvājumu telpu apskaņošanai utt. 

Bet, ja nevēlies apmeklēt mūsu salonu Brīvības gatvē 226 K-4, Rīgā, tad jebkuru no mājas lapā esošajiem produktiem ir iespējams iegādāties tiešsaistē un saņemt to ar piegādi.

Ja arī Tevis interesējošais produkts nav atrodams mūsu mājas lapā, droši jautā pēc tā, rakstot uz info@avex.lv, jo visdrīzāk to neredzi mūsu mājas lapā, bet piedāvājumā tas būs no mūsu puses pieejams.

Ja mājas lapā pie produkta redzu atzīmi "Ir veikalā", tas nozīmē ka šī prece ir pieejama uz vietas veikalā un to uzreiz var iegādāties?

 - Jā, visas preces kuras ir atzīmētas ar "Ir veikalā" ir pieejamas tūlītējai iegādei vai nu pērkot tās mūsu veikalā vai veicot pirkumu mājas lapā. Veikt pirkumu On-Line būs iespēja tikai tiem produktiem, kuri uz to brīdi ir mūsu veikalā. Preces, kuras nebūs pieejamas uz to brīdi mūsu veikalā, nevarēs pat ievietot pirkuma grozā un doties tālāk uz apmaksu.

Ja manis izvēlētā prece šobrīd nav pieejama Jūsu veikalā, cik ātrā laikā to varēsiet piegādāt?

 - Viss ir atkarīgs no tā vai konkrētais produkts ir pieejams ražotāja noliktavā, kad pasūtījums tiek veikts. Saņemot pieprasījumu mēs sazinamies ar ražotāju, pieprasot īnformāciju par interesējošā produkta pieejamību noliktavā. Jums tiks nosūtīts rēķins tikai tajā gadījumā, ja mēs būsim pārliecināti ka šī prece ir pieejama un to varēs piegādāt maksimāli ātri. Gadījumos, ja tomēr izvēlētais produkts nav noliktavā, mēs sazināsimies ar pasūtītāju informējot par to. Piegāde var aizņemt no 2 darba dienām līdz pat 3 nedēļām (atkarīgs no vietas kur atrodas ražotāja noliktava, cik bieži no tās tiek piegādātas preces utt)

Ja izvēlētais produkts nav Jūsu veikalā, veicot tā pasūtījumu tiek pieprasīta priekšapmaksa? Cik liela tā ir?

- Ja izvēlētais produkts netiek pastāvīgi turēts mūsu veikalā-noliktavā tā piegādei tiek pieprasīta priekšapmaksa. Priekšapmaksa var būt tikai 10% no pasūtītās preces (-ču) vērtības. Bet uzreiz vēlamies norādīt - ja preces pasūtīšanas procesā veiktā priekšapmaksa tiek veikta ar pārskaitījumu, pamatojoties uz izrakstīto rēķinu, arī atlikusī summa ir jāapmaksā ar pārskaitījumu pirms preces saņemšanas, norādot to pašu rēķina numuru, bet apmaksājot tikai atlikušo summu.


Ja mani interesē kāds produkts, bet nevaru to atrast Jūsu veikalā On-Line, vai tas nozīmē ka nepiedāvājat šo preci?

 - Variet pieprasīt jebkuru Jūs interesējošo produktu, arī ja to neredzat mūsu mājas lapā, jo mēs sadarbojamies ar daudziem ražotājiem un varam piedāvāt daudz vairāk produktu kā redzams mājas lapā. 

Vai es varu saņemt no Jums kvalitatīvu konsultāciju situācijā, kad ir vēlme iegādāties aparatūru mājai, birojam, dzīvoklim...bet nezinu ko labāk izvēlēties?

 - Protams, šī ir viena no mūsu galvenajām darbības jomām - uzklausīt klienta vēlmes, finansiālās robežas u.c. nianses un jau tiekoties ar konkrētu pasūtītāju varam ieteikt tieši vēlamo, ņemot vērā prasības, budžetu utt.

Ja mājas lapā redzu dažādus komplektus kā gatavus risinājumus, bet mani interesē savādāka komplektācija? Vai pastāv iespēja komplektēt pēc manām prasībām?

 - Protams, visi mājas lapā redzamie gatavie komplekti ir radušies vai jau no esošo klientu komplektācijas variantiem, vai ražotāju piedāvājumiem. Bet tas nenozīmē ka tie ir vienīgie risinājumi. Izsaki savu vēlmi un mēs nokomplektēsim tieši Tev nepieciešamo.

Vai izvēloties izveidot mājas izklaides stereo vai daudzkanālu komplektu no dažādiem audio video produktiem pastāv iespēja saņemt atlaidi no esošajām cenām?

 - Ja izvēlēto produktu cenas jau nebūs ar diezgan ievērojamu atlaidi, tad mēs noteikti spēsim vienoties par šo jautājumu. 

Ja redzu ka kāds no manis izvēlētajiem produktiem kaut kur ir nopērkams daudz lētāk, vai varēsiet piedāvāt arī šādu cenu?

 - Ar šo aspektu mēs ieteiktu uzmanīties visvairāk, jo bieži vien tirgotāji nenorāda cenas ar pvn, preču piegāde būs jāgaida ļoti ilgi (vai arī netiks piegādātas vispār), jautājumos ar servisu būs ļoti grūti saņemt atbalstu no šādiem tirgotājiem, utt. Pirms izdari izvēli, pamatojoties tikai uz cenu, sazinies ar šo konkrēto tirgotāju, uzzini atbildes uz Tev interesējošiem jautājumiem. Ja negūsti pārliecību šī tirgotāja teiktajam, mēs iesakam atturēties veikt darījumu tur, kur nav apstiprinājums, ka gan pats darījums, gan tehniskais atbalsts būs atbilstošs prasībām un cerētajam.

Vai pie Jums var paklausīties veikalā eošos produktus?

 - Vairumā gadījumu, ja produkts ir novietots veikalā izpakotā veidā, tos piedāvājam testēšanai. Atsevišķu produktu testēšanai var tikt piemērota samaksa par šādu pakalpojumu. Sīkāku skaidrojumu sniegsim jau par konkrētu vēlmi.

Cik ātri tiek nosūtīts pirkums no Jūsu veikala?

- Ja pirkums On-Line tiek veiksmīgi veikts darba dienā līdz plkst. 12.00 tad jau tajā pašā dienā tas tiek nodots izvēlētajam piegādātājam un jau nākamajā darba dienā tam būtu jānonāk norādītajā piegādes vietā. P.S. Situācijās, kad ir ļoti liels pieprasījums, un piegādātājs nespēj piegādāt norādītajā laikā iegādāto preci, tā tiek piegādāta dienu vēlāk.

Piegādes dienā nebiju pieejams pirkuma saņemšanas norādītajā adresē un nebija iespējams saņemt pirkumu. Kad tas tiks piegādāts?

 - Mēs lūdzam pircējus izvairīties no šādas situācijas, lai kurjerdienesti varētu veikt sev uzticēto darbu atbilstoši grafikam. Bet ja tomēr esat veicis pirkumu un ziniet ka norādītajā adresē nebūsiet piegādes dienā, lūdzam sazināties ar mums, lai atrastu labāko risinājumu šādām situācijām. Gadījumos, kad kurjerdienests neveiksmīgi mēģinās veikt sūtījuma piegādi 2 reizes uz norādīto adresi, sūtījums tiks atgriezts mūsu veikalā un to varēs saņemt tikai pie mums veikalā un var tikt piemērota samaksa par sūtījuma atgriešanu.


 
Šī Mājas lapa izmanto sīkdatnes (cookies). Mēs to darām, lai atcerētos Jūsu izvēles un apkopotu statistiku par Jūsu vizītēm.
Lietojot šo Mājas lapu, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Izlasīt vairāk. Piekrītu